SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
W przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych sprzedaż jest głównym obszarem działalności, generującym przychody. Determinuje właściwie wszystko co w firmie ważne: zysk, rozwój, sukces, rozpoznawalność. Bez dobrej sprzedaży nie ma biznesu i sukcesu marki. Można mieć najlepszy produkt, najlepsze ceny i najlepszy dział finansów, ale bez świetnych sprzedawców firma nie zdoła się wybić oraz utrzymać na rynku.
Nasze wieloletnie doświadczenie i wnikliwe obserwacje najlepszych sprzedawców pozwalają na stwierdzenie, że przedmiotem każdej transakcji handlowej nie są produkty/usługi firmy, lecz zaufanie, satysfakcja i zadowolenie klienta. Klienci lubią kupować, ale nie lubią kiedy im się sprzedaje. Dlatego warto zainwestować w edukację i szkolenia działu handlowego, ponieważ to właśnie on buduje wizerunek naszej firmy.
W odpowiedzi na rosnące potrzeby rynku posiadamy szeroki wachlarz szkoleń sprzedażowych. Swoją ofertę kierujemy do przedstawicieli handlowych, zespołów sprzedażowych, ‘store’ managerów, kierowników sprzedaży na każdym szczeblu funkcjonowania w firmie.
Specjalizujemy się w szkoleniach:
Obsługa klienta
Zagadnienia:
- Komunikacja jako podstawowe narzędzie do budowania relacji z klientami.
- Mowa ciała a komunikacja interpersonalna.
- Siła pytań w budowaniu relacji z klientami.
- Rola pozytywnego nastawienia i automotywacji.
- Asertywność w pracy z klientami.
- Trudny klient.
- Radzenie sobie z silnymi negatywnymi emocjami podczas rozmowy z klientem.
- Obsługa telefoniczna.
- Warsztaty praktyczne.
Techniki aktywnej sprzedaży
Zagadnienia:
- Najważniejsze narzędzia poznawania i rozumienia interesów klienta.
- Psychologiczne typy klienta (metaprogramy).
- Przygotowanie się do spotkania handlowego.
- Prezentacja oferty handlowej.
- Punkty zwrotne w rozmowie handlowej. Obiekcje i gry klientów.
- Zamknięcie sprzedaży.
- Warsztaty praktyczne. Scenki sytuacyjne.
Negocjacje handlowe
Zagadnienia:
- Sprzedaż a negocjacje.
- Psychologia wywierania wpływu, jako podstawa negocjacji.
- Przygotowanie do procesu negocjacji.
- Etapy negocjacji.
- Strategie, taktyki i style negocjacyjne.
- Obrona przed manipulacjami.
- Budowanie wiarygodności i pozycji negocjatora.
- Warsztaty praktyczne.
Telemarketing w sprzedaży i obsłudze klienta
Zagadnienia:
- Automotywacja i inteligencja emocjonalna w pracy.
- Prowadzenie rozmów telefonicznych.
- Zasady komunikacji telefonicznej.
- Rozpoznawanie stylów zachowań.
- Efektywna prezentacja produktu przez telefon.
- Komunikacja z „trudnym klientem”.
Trudny Klient – strategie obsługi
Zagadnienia:
- Psychologiczne aspekty relacji z trudnym Klientem.
- Dopasowanie sposobu obsługi do typu Klienta.
- Techniki radzenia sobie z trudnymi Klientami.
- Reklamacje, obiekcje, zastrzeżenia.
- Warsztaty praktyczne.