SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE

W przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych sprzedaż jest głównym obszarem działalności, generującym przychody. Determinuje właściwie wszystko co w firmie ważne: zysk, rozwój, sukces, rozpoznawalność. Bez dobrej sprzedaży nie ma biznesu i sukcesu marki. Można mieć najlepszy produkt, najlepsze ceny i najlepszy dział finansów, ale bez świetnych sprzedawców firma nie zdoła się wybić oraz utrzymać na rynku.

Nasze wieloletnie doświadczenie i wnikliwe obserwacje najlepszych sprzedawców pozwalają na stwierdzenie, że przedmiotem każdej transakcji handlowej nie są produkty/usługi firmy, lecz zaufanie, satysfakcja i zadowolenie klienta. Klienci lubią kupować, ale nie lubią kiedy im się sprzedaje. Dlatego warto zainwestować w edukację i szkolenia działu handlowego, ponieważ to właśnie on buduje wizerunek naszej firmy.

W odpowiedzi na rosnące potrzeby rynku posiadamy szeroki wachlarz szkoleń sprzedażowych. Swoją ofertę kierujemy do przedstawicieli handlowych, zespołów sprzedażowych, ‘store’ managerów, kierowników sprzedaży na każdym szczeblu funkcjonowania w firmie.

Specjalizujemy się w szkoleniach:

Obsługa klienta

Zagadnienia:

  1. Komunikacja jako podstawowe narzędzie do budowania relacji z klientami.
  2. Mowa ciała a komunikacja interpersonalna.
  3. Siła pytań w budowaniu relacji z klientami.
  4. Rola pozytywnego nastawienia i automotywacji.
  5. Asertywność w pracy z klientami.
  6. Trudny klient.
  7. Radzenie sobie z silnymi negatywnymi emocjami podczas rozmowy z klientem.
  8. Obsługa telefoniczna.
  9. Warsztaty praktyczne.

Techniki aktywnej sprzedaży

Zagadnienia:

  1. Najważniejsze narzędzia poznawania i rozumienia interesów klienta.
  2. Psychologiczne typy klienta (metaprogramy).
  3. Przygotowanie się do spotkania handlowego.
  4. Prezentacja oferty handlowej.
  5. Punkty zwrotne w rozmowie handlowej. Obiekcje i gry klientów.
  6. Zamknięcie sprzedaży.
  7. Warsztaty praktyczne. Scenki sytuacyjne.

Negocjacje handlowe

Zagadnienia:

  1. Sprzedaż a negocjacje.
  2. Psychologia wywierania wpływu, jako podstawa negocjacji.
  3. Przygotowanie do procesu negocjacji.
  4. Etapy negocjacji.
  5. Strategie, taktyki i style negocjacyjne.
  6. Obrona przed manipulacjami.
  7. Budowanie wiarygodności i pozycji negocjatora.
  8. Warsztaty praktyczne.

Telemarketing w sprzedaży i obsłudze klienta

Zagadnienia:

  1. Automotywacja i inteligencja emocjonalna w pracy.
  2. Prowadzenie rozmów telefonicznych.
  3. Zasady komunikacji telefonicznej.
  4. Rozpoznawanie stylów zachowań.
  5. Efektywna prezentacja produktu przez telefon.
  6. Komunikacja z „trudnym klientem”.

Trudny Klient – strategie obsługi

Zagadnienia:

  1. Psychologiczne aspekty relacji z trudnym Klientem.
  2. Dopasowanie sposobu obsługi do typu Klienta.
  3. Techniki radzenia sobie z trudnymi Klientami.
  4. Reklamacje, obiekcje, zastrzeżenia.
  5. Warsztaty praktyczne.

Skontaktuj się z naszym Doradcą. Zaproponujemy indywidualne rozwiązania dla Twojej firmy!